Skandal intervju Đole Đogani: Evo sta je Đole rekao za Lunu,brata i Anabelu








Đole Đogani baš nikako ne može da pobegne od rijalitija. Kao da mu nije bilo dosta što je cela porodica Đogani patila zbog Luninog učešća u Zadruzi 1, sad su u rijalitijima tri Đoganija

 – Luna i Adam u Zadruzi, a Baki B3 u Parovima. I šta je mogao preduzimljivi Đole nego da počne da peva o rijalitiju! I naravno, da podržava članove svoje porodice.

  – Upravo završavam pesmu o rijalitiju. Obradio sam tu temu, šalim se na svoj račun, na račun svoje porodice, svega što se dešava u rijalitijima. Šta ćemo, zezamo se! Ja jesam protiv rijalitija kod nas, na neki način. Ali, kad gledamo opštu situaciju, situaciju u kojoj se nalazi većina mladih ljudi, neću to da napadam. Mladi ljudi traže svoje pozicije, bore se da nađu svoje mesto u društvu, nemaju mnogo mogućnosti, a rijalitiji su prilika da nešto rade i zarade. Rijaliti je najpoznatiji format, nema tu šta. Još malo će biti, znaš ono kao kad robijaš kaže – brate, imam 35 godina, od toga sam 15 robijao. A rijaliti igrači će – znaš imam 35 godina, 15 sam bio u rijalitiju… To je baš za pohvalu!

 Kako ti u rijalitiju izgleda tvoj bratanac Adam? Pred ulazak je rekao da je razgovarao sa tobom, da ćeš ga osuditi ili pohvaliti, kako zasluži…

 – Razgovarali smo pred njegov ulazak u Zadrugu. Rekao mi je da mu je to trenutno jedina prilika da nešto zaradi. U vreme moje mladosti, bilo je mnogo više načina za to. Ja sam priliku video u nečemu što je bilo mnogo popularno, u plesu. Moj otac nije bio za to, nije ples video kao zanimanje, kao način da se zaradi. Danas je za mlade ljude mogućnost zarade u rijalitiju. To im je najlakše. Zato nisam mogao da kažem Adamu da ne radi to… 

Kakav savet si mu dao?

 – Rekao sam mu da će biti vrlo teško! Da će unutra biti mnogo opasnih igrača koji idu iz rijalitija u rijaliti, onih koji to shvataju kao posao. Vidim, tamo su Mića i Zorica, malo stariji ljudi, koji takođe to kapiraju kao zanimanje. I njih je sigurno naterala neka njihova situacija. Rekao sam mu da se lepo ponaša, da ne kalja obraz sebi, što bi rekli naši stari. Ne postoji nikakva zabrana sa moje strane, ni prema njemu, ni prema Luni. Oboje su ponoletni, odgovaraju za svoje postupke. Neću podržati nikoga ko se ponaša nekulturno i loše. To se odnosi na svakoga, ne samo na Lunu, Adama i Bakija. Rekao sam Adamu da se ponaša kulturno, da se i svađa ako treba, ali da mu svađe budu kao zaplet u nekom filmu! Ne moraš da psuješ, da budeš bezobrazan. Budi kulturan, kakav i jesi!

Izgleda da te je poslušao?

  – Jeste! Njega nećete čuti da psuje, mnogo je fin, dobar, učtiv, nikada ne ulazi u sukob sa nekom devojkom, nikada devojke ne maltretira, nije grub prema njima, iako današnje devojke to vole… Čujem da su ga proglasili najženskastijim, ili tako nekako. Samo zato što je kulturan i fin! Pa ako te devojke žele da kraj sebe imaju budale koje će da ih maltretiraju, da se ponašaju prema njima kao kreteni, onda Adam nije za njih! Rekao sam mu i da će ga sigurno neko maltretirti jer je Đogani. Na osnovu toga, dobiće medijski prostor. Objasnio sam mu da će Luna i on sigurno biti na meti. Jer, udaranje na najuticajnije i najpopularnije je oproban recept za skretanje pažnje.

Šta misliš o Luninom ponašanju? Da li se ona promenila?

 – U suštini, ona se nije promenila. Ona je ono što je sada! U prvoj Zadruzi, nije bila prava Luna već zaljubljeno derište koje nije znalo kako da svoju zaljubljenost kanališe, kako da balansira. Bila je izgubljena. Kad je izašla, rekao sam joj da nije strašno to što je uradila, ali da je strašno to što je u nekim stvarima preterala. Cela nacija zna šta je to. Da ponovim, po ko zna koji put, samo sam kritikovao njeno ponašanje, histeriju. Ali, ona je takva. Kad oseti nepravdu prema nekome koga voli, ona ne zna to mirno da kaže. Ona iz dubine duše, iz petnih žila, mora da vrišti, da se dere, da kaže to što želi. Mora to da kaže na euforičan i teatralan način. To nije ona negativna histerija. Jednostavo, ne može mirnim tonom… Posle svega, mnogo toga zameraš Slobi? – Da je bio pravi muškarac, zaljubljen u Lunu, rešio bi to drugačije. Rekao bi joj da je zaljubljen u nju, da hoće da bude sa njom, ali da je to u tom trenutku nemoguće jer napolju ima ženu koja ga čeka. Dok se ne razvede, ništa. Mogla je to da bude lepa, platonska ljubav, dok se ne razvede. Pogledi, držanje za ruku… Ovako, svojim postupcima, uništio je Lunu, pregazio svoju ženu. Kija je pametna i inteligentna, sve je okrenula u svoju korist. Slobina obaveza, kao oženjeng muškarca, bila je da zaljubljeno derište drži na distanci! Ostavio je Lunu da histeriše, da ludi. Pa svaka devojka bi se ponašala isto da je u Luninoj situaciji. Vrlo verovatno i gore!