Sloba otkrio DA LI IMA DEVOJKU, pa priznao zašto nije želeo susret sa Lunom!




Ljubavni trougao između Lune Đogani, Kristine Kockar i Slobodana Radanovića i dalje izaziva veliku pometnju u javnosti, a mlada blogerka je kao učesnica u novoj sezoni najgledanijeg rijalitija još pod utiscima zbog celokupne situacije koja joj je, prema njenim rečima, promenila život iz korena.

Iako je na Luninu i Slobinu vezu stavljena tačka odmah nakon što su napustili Zadrugu, Đoganijeva ne krije da još gaji osećanja prema njemu i da joj je teško da preboli raskid. Kako je u razgovorima sa svojim cimerima često isticala da Radanović nije bio iskren po pitanju njegovih izjava vezanih za nju, blogerka je priznala da je Kristina Kockar ipak bila u pravu za sve što je o svom bivšem suprugu rekla.

Slobodan je za portal Pink.rs prokomentarisao ove navode, pa je ispričao i kako je došlo do susreta pre nego što je ušla u rijaliti. “Sad neka se njih dve sprijatelje, slobodno… Ja sam rekao da smo se mi videli, ona je inicirala to viđanje, a ne ja. Ja nju nisam smarao, ja sam joj objasnio gde da se nađemo. Ona je bila sa drugaricom pre nego što je ušla i to je to. A te gluposti da sam ja nju smarao, nigde veze. Ja nisam to tražio, jer sam znao da će joj biti još teže”, rekao je Radanović, koji je bio vidno iznerviran.

Poznato je da je pevač u prethodnoj sezoni proveo skoro deset meseci sa njom, a sada kada ima priliku da je posmatra iz drugog ugla i nije imao pohvale na njen račun. Pošto je Luna pretila da će izneti sav prljav veš o njemu čim joj je neko od ukućana preneo da je on uplovio u vezu sa novom devojkom, Sloba je ovom prilikom otkrio pravu istinu.

“Mislim da previše lično shvata neke stvari, upala je u tu kolotečinu, a to može da joj donese samo loše. Neka iznese sav prljav veš, slobodno. Mada, ja više volim kad ga iznosim sam. Gledao sam kad su joj preneli da imam devojku i ona je u to, naravno, poverovala, ali nemam je”, rekao je Sloba.