ISPOVIJEST: Ova priča je potpuno istinita i zato želim da je podelim sa Vama. U braku sam sa svojom suprugom punih petnaest godina…

Bez ikakvog velikog planiranja završimo na moru kuma i ja sa kojom nikada nisam bio nešto posebno blizak, ali se pogodilo da oboje imamo godišnji odmor istog datuma i baš nikog od standardnog društva ko bi mogao da ide sa nama jer svi tada rade. Za tih deset dana tamo toliko smo se lepo skontali, pričali o svemu i svačemu, počeli baš da se gotivimo da bi sve pokvarili devetog dana jednim pijanim sek*om. Čujemo se mi i dalje, družimo se, ali se sve vratilo na neki početni nivo pa čak i hladnije nego pre. Izbegavam ja nju, izbegava ona mene. Od ostalih iz društva sam čuo da se ona žalila kako sam devet dana glumio finoću samo da bih joj se uvukao u gaće, a to mi uopšte nije bila namera i taj se*s se jednostavno desio.